piątek, 6 sierpnia 2010

Stało się 16 - 35 mm f/2.8L II USM na pokładzie

Długo na niego czekałem ale w końcu pojawił się w mojej „szklarni”. Po zakupie miałem chwilę zawahania czy na pewno dobrze zrobiłem ale kilka pierwszych fotek rozwiało te wątpliwości. Co te szkiełko potrafi w warunkach bojowych przekonam się w najbliższą sobotę i niedzielę. Zdjęcia nim wykonane wrzucę na bloga już wkrótce będę to zdjęcia z niedzielnego chrztu. Na zdjęcia weselne trzeba będzie poczekać bo najpierw pojawi się ślub który robiłem jeszcze starymi szkłami i jeszcze nie skończyłem obrabiać.




Tarnów fotograf | fotograf ślubny Tarnów | Fotograf ślubny Kraków | Fotograf Dębica | Fotograf Krosno | Kraków fotograf | Fotografia ślubna Kielce | Fotograf Mielec | Fotograf ślubny Kielce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz